Bodrum Ucuz Escort

Bodrum Ucuz Escort. Merhaba ben Suna 22 yaşında 1.69 boyunda bembeyaz tenli bir çıtırım. Bunun üzerine bir de 55 kilo kum saati gibi bir bedenim olunca dayanılmaz oluyor. Üniversite de okurken asla derslerini önemsemeyen sınavlara hep sınıfın en çalışkanından aldığım notlarla girer hatta bazen kopya çeker öyle girerdim. Gençlik ateşi aile yok çevre güzel ortam da ateşli falan okula bile gitmezdim çoğu zaman. Gittiğim zamanlarda da bizim çocuklara görünür bir kaç oğlanla kesişir çıkardım. Bodrum Seaslık Escort Yine bir gün parti var gece o kadar çok içimişim ki sabah sınava uyanıp gidemedim bile. Sınavın hocası da o kadar kıl bir adam ki asla geçirmez.

Bodrum Ucuz Escort Anal Oral Sınırsız Grup Seks Yapan

Sabaha kadar partiledim ondan gelemedim diyemeyeceğim için bir bahane üretmem gerekiyordu. Hemşirelik okuyan bir arkadaşım vardı ona hemen kolumu alçı yaptırdım. Hocam dedim kolum kırıldı gece boyu hastanedeydim ama gelemedim. Acımasız adam buna da tav olmayınca dedim biraz cilve yapayım. Pezevenk buna düştü. Seksi bedenim ve laf yapan ağzım onu baya etkilemişti. Zaten açık seçik giyinen biri olduğum için benim adıma gayet normal bir durumdu bu cilve işi. Gelene gidene yapıyordum.

Dersler bittikten sonra amfiye gel seni tekrar sınav yapıcam dedi. Bodrum Seaslık Escort Salak gibi de sağ kolumu alçılatmışım ne bok yicem diye düşünüyorum. Neyse dediği saatte amfiye gittim. Kravatını çıkarmış gömleği yarıya kadar açmış geldi. Kapıyı kitledi. Bodrum Vip Escort Dedim herhalde rekötrden falan gizli sınav yapacak. Kağıdı önüme koydu bi bana bakıyor bir elime. Şu sahte alçını çıkar da işimize bakalım dedi. Adam cin çıktı usta. Neyse ben hala gerçekten sınav yapacak sanıyorum. Yanıma doğru yaklaşıp ne suratın var senin öyle diyerek yüzümü okşamaya başladı. Yaptığın cilve beni baştan çıkardı seni istiyorum diyip kendine çekerek sakso çektirdi. O kadar beklemiyordum ki ama bu beklenmeyen şey beni inanılmaz azdırmıştı.

Bodrum  Eve Otele Gelen Çıtır Eskort

Bir güzel sakso çekip yüzüme boşalttıktan sonra ayağa kalkıp götümü dönerek sürtünmeye başladım. Bodrum Seaslık Escort Beni sıraya yaslayıp götümü şaplakladıktan sonra daha önce hiç girilmemiş götümden bir sikti. Bunun üzerine hem beni dersten geçirdi hem de benim bağımlım oldu. Sürekli bir bahane bulup beni yanına çağırıyor ve götümden amımdan sikiyordu. Sürekli bu böyle devam etmeye başladı ve bana para vermeye başladı. Her seksten sonra para alıyor aynı zamanda da dersleri geçiyordum. Para ve zevk beni öyle etkiledi ki bunu devam ettirmeliyim diyerek eskort oldum. O günden beri benimle sevişip vazgeçebilen olmadı. Sen de vazgeçilmeyenler arasına eklenmek ister misin?

Bodrum Ucuz Escort

Bodrum Ucuz Escort

Ağustos 12, 2023 8:54 pm

380 total views, 1 today